sâmbătă, 19 iunie 2010

Daca dai un sens...

Am o cadere nervoasa. Nu vad rostul acestor lupte - bacul, admiterea, accederea pe o scara intelectuala cat mai inalta, acest snobism ultraexagerat pe care il avem toti ( inclusiv eu ), incercarea de a fi cat mai complicati, complexi, misterioasi, sa parem inteligenti, retro, posh, super fuckin mystici - sunt doar niste complexe si frustrari sincer penibile. Paradoxal desi realizez aceste lucruri nu ma pot rupe, sunt prea infectat, la fel ca voi toti. ( inclusiv ca scriu asta pe un blog, dar simt nevoia sa urlu pentru ca nu sunt in stare sa fac ceea ce trebuie )
Nu mai cred in vre-un Dumnezeu schitat de om ( inca o dovada a egoismului magnific al omului, sa ai impresia ca poti detine adevarul si poti intelege tot). Cu toate astea cred ca exista un nene' care a depus o energie extrordinara sa conceapa aceasta realitate. Tot timpul m-am intrebat daca mai poti numi un om viu, un om care nu aude, nu vede, nu simte, nu are miros, nu se poate misca sau vorbi. Si atunci ce inseamna viata ? - puterea noastra de a percepe realitatea inconjuratoare ?
Am ajuns sa cred ca nu exista greseli in viata. daca am trai vesnic da, dar inevitabil ajungem toti in acelasi punct - cu o secunda in fata morti - . Sunt un ipocrit, dap...in principiu, dar tu ti-ai analizat viata ? Unde ajungi dupa urmatoarea lupta ? Tocmai eu vorbesc care analizez fiecare virgula din viata mea, dar tocmai asta e problema ca nu ma pot abtine.
Se spune ca trebuie sa-ti dai un sens vietii, eu mi-am dat unul vietii mele, nu cred ca ar fi gresit ci doar ca alegerea e in sine o greseala.
Nu nu vreau sa-mi pun capat zilelor :)), cred ca viata e extraordinara, cred ca tot ce e mai frumos pe pamantul asta sunt lucrurile oferite de divinitate. natura, dragostea
In ziua in care vei auzi ca am plecat pe jos sa vad lumea ( si nu ma refer sa vad new york-ul :)), ci locurile care nu sunt facute de om). atunci vei stii ca m-am vindecat.

Mireasma zilelor de martie,
a lemn vechi turnat intr-un pahar
Si tutun infasurat intr-o hartie
Intr-un hamac sub un artar.
( flori de martie - eu )

Un comentariu:

Ovidiu spunea...

Mersi de articol, destul de interesant. L-am citit cu placere. Sper ca voi gasi mai multe articole de acest gen, in special daca vor fi legate de jocuri de noroc.